20 Nisan 2013 Cumartesi

ŞEKERSİZ DİYET KURABİYE

 Malzemeler:
* 3 tane yumurta
* 1 su  bardağı kepek
* 1 çay bardağı tam bugday unu
* 2 yemek kaşığı sıvı yağ
* 1 paket kabartma tozu
* 1 paket vanilya
* 1 avuç kuru üzüm
* 1 avuç doğranmış kuru kayısı
Yapılışı: Kuru malzemeleri bir kapta karıştırın, başka bir kapta çırptığınız yumurtayı,yağı ve meyveleri içine katın yoğurun ve kurabiye şekli verin 180 derecede ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirin.Ilıyınca servis yapın.
Afiyet Şeker Olsun..

NOT:
* Benim gibi şekerli arkadaşlara hediye olsun.
* Çok lezzetli ve dayanıklı bir kurabiye
* İsterseniz meyve çeşitlerini değiştirebilirsiniz.
* Yağı kendinize göre artırabilirsiniz.
* Yumurtalarınız büyükse un miktarını çoğaltmalısınız.
* İsteyen içine pekmez koyabilir.




APTAL, ATA BİNİNCE BEY OLDUM SANIR.

4 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Ellerine sağlık
kuru kayısı da içine güzel yakışır demi :) Bunu denemeliyim....

Unknown dedi ki...

Yaz geldi diyet yapıyoruz diye kurabiyeden mi vazgeçicez diyette yaparız kurabiye de yeriz valla süper olmuş ellerine sağlık sevgiler...

Özgen dedi ki...

Ellerinize sağlık haika bir kurabiye tam diyetlik sanırım ben biraz pekmez koyarım sevgiler...

GM dedi ki...

Valla biz Peri Hanım ile yumulduk. Sadece kepek un oranını tersine değiştirdim efem. Gelecek sefere bebiş kaliteli yemiş yesin diye içine kırık ceviz de atacağım. Böyle bir tarif arıyordum. Elinize, dilinize sağlık, çok iyi geldi vallahi.)))