10 Haziran 2012 Pazar

KREPLİ BİBERLİ EKMEK

LÜTFEN OKUYUP YORUM BIRAKIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM....


SEVGİLİ VE SAYGIDEĞER ARKADAŞLARIM;
FACEBOOK'ta katıldığım ve sizin beğenilerinizle 631 oy almış olmama rağmen saygıdeger jürinün kararına göre 3. olduğum halde nedense benim yerime 5. olan geçiyor istek üzerine 6.da finale kalıyor beni eliyorlar, 1410 kişi izleyicisi olan bir blog sahibi olarak beni elediler, ben artık annemineli blogu sahibi olarak bu tür yarışmalara katılmayacağım,sizlerin beğenilerinin heba olmasınada çok üzüldüm, hepinizden tekrar tekrar özür diliyorum ve teşekkür ediyorum....




NOT: Yemek benim kendi fikrimle ortaya çıkmıştır. Akdeniz yöresinin biberli ekmeğinin kreple yapılışıdır.




ZAMAN, SESSİZ BİR TESTEREDİR



11 yorum:

Bayanguş dedi ki...

Sizi severek ve beğenerek takip ediyorum. Her platform, objektif olamıyor ne yazık ki. Profesyonellikten uzak olan yerde zaten sizin adınız geçmesin bile, gereği yok. Gönüllerin birincisi diyelim. Sevgiler.

fiamma dedi ki...

Sormadınız mı bunu yaparken kriterleri neymiş diye? Yazık, hakkı olan kazansın her zaman lakin kimseninde hakkı yenmesin ama nerdee...Özellikle böyle faceden oylamalı yarışlarda çok zor çevresi geniş olan kazanıyor bazen haksız yere.

tülin dedi ki...

yazık...

Begonvil dedi ki...

Annemin eli blogunu beğenerek takip ediyorum haksızlık her yerde var seninde başına gelmesine çok üzüldüm. Keyfini kaçırmalarına izin verme. sevgiler...

Unknown dedi ki...

Bende sizi severek takip ediyorum.Ben sizi yarışmalarda görmek isterim.Hakkettiğiniz değeri muhakkak görürsünüz profesyonel yarışmalarda .Moralinizi bozmadan yolunuza devam etmenizi diliyorum.sevgiler...

Unknown dedi ki...

Sizi severek takip eden ve seven kocaman bir topluluk var Zehra abla. Ne yazık ki her yarışma adil olamıyor ve farklı oyunlar dönebiliyor. Senin yemeklerin ve kaliten ortada zaten.
Öpüyorum Seni...
Tariflerinin takipçisiyiz :)

MAZES dedi ki...

aaaa,gözün aydın,boş ver arkadaşım,ben çoktan uyandım,iyi ki gözün açılmış.

Banuca dedi ki...

Boşveeer, sen bizim birincimizsin ya :)
Bak gene bu saatte iştahımı kabarttın :(

Özgen dedi ki...

Siz takip ettiklerim arasındasınız çok şaşırdım gerçekten hakkınız yenmiş bu kadar izleyiciyle olacak iş değil...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım kardeşlerim verdiğiniz detek için gönülden teşekkürlerrr..sevgilerrr...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ellerinize saglik guzel ve degisik bi tarif olmus