21 Ocak 2010 Perşembe

Sen evinde sıcak yatağında uyuyorsun. 8000 işçi çoluk çocuk ve kadın Ankara'nın ayazında taşta yatıyor. Açlar... Açlık grevindeler. Uyuma!

Aysegul in NewYork kendisini takip eden ve onları takip eden ve zincirleme devam etmesini istediği bütün blogları mimlemiş.... Ve demiş ki,
"Söylenecek sözler sonsuzken aslında lal olmuş kalmışız hepimiz, tam da herkesin üzerinde ki ölü toprağını en zor yoldan kaldıran, en büyük direnişle çekip atan işçiler için..... Madem kelimeler tıkanmış kalmış, gözler görmez, kulaklar duymaz olmuş bari mim mim mim bu kere de bir şey için olsun.... hemencecik görelim hemencecik duyalım diye....."

Ve bende buradan beni takip eden herkesi mimliyorum ve elimizden gelenin en iyisini yapıp Tekelİşçilerine bari bu kadarcıkta olsa destek verelim diyorum....

1 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Ablacığım biliyorsun bugünlerde emek hırsızları ile uğraşıyorum.
Ne tesadüftür ki senin yazı konun emeği ile çalıştığı halde hakkını alamayan Tekel işçileri.
Allah tüm işçilerin ve emeği ile ekmeğini kazananların yardımcısı olsun.
Hele böyle soğuk günlerde işleri ne kadar zorlaştı.

Bana sorduğun soruya gelirsek;
o emek hırsızının bu işten kazançlı çıkmasını hiç birimiz istemeyiz.
O yüzden ismine tıklanmaması için,link vermedim.
Sadece hangi blog olduğunu yazdım ki tarifi çalınan arkadaşlarımında haberi olsun.
Duyarlılığın için çok teşekkür ederim.